Har købt et Jacob Jensen Kitchen 1 til en mindre formue, som udvikles i samarbejde mellem Jacob Jensen og TMK.

I køkkenet indgår et display, som ved anskaffelsen ikke havde en ubetydelig pris – (vil tro det koster omkring 8-10.000). Dette display begynder efter 20 måneder at drille, men da vi tror det er fordi vi kommer til at læne os op af det, og det derved får nogle impulser, der kan indvirke på programmeringen af dette, foretager vi os ikke noget, men programmerer bare om. Der kommer dog hyppigere og hyppigere fejl, og jeg har kontakt til TMK, og får fra pålidelig kilde information om, at der er en del problemer med displayet, og at man IKKE kan få det repareret. Man har ikke kunnet blive enig med leverandøren af det pågældende display, om at lave nogle forbedringer, og man har valgt en ny samarbejdspartner, og nu skal man så købe et nyt…….
Jeg er helt på det rene med, at vi på dette tidspunkt, jeg kontakter TMK, er komme ud over den egentlige garanti og reklamations ret, men havde da forventet, at man kunne regne med en vis service, og forståelse for den problemstilling, men sætter sine kunder i fra TMK.
At man hos TMK laver en fejl, ved at vælge en leverandør, der ikke kan levere den varer man sælger videre til sine kunder, er nu pludselig blevet mit problem – jeg skal nemlig betale for et nyt. Jeg har fået oplyst at andre kunder har fået ombyttet deres display, og forventede at dette også gælder for mig – men der tog jeg fejl. Beskeden fra TMK var ‘ At hvad man havde tilbudt andre kunder, kom ikke mig ved’ ?!

Sagen er netop afsluttet, og jeg har lige betalt for et nyt display.
Endnu inden TMK var færdig med at installere og programmere displayet, blev vi truet med inkasso, hvis ikke vi betalte, når de var færdige – Mærkværdig opførsel.

Jeg vil den kommende tid, ligge så mange info på diverse fora, på nettet, ligesom der kommer en hjemmeside omkring denne uacceptable behandling.

Skal du have design køkken – så kik efter dette hos en leverandør, der også vil så ved deres fejl.

Mvh
Søren Petersen